Poznaj nas jako pracodawcę
Pracujemy dla mieszkańców i biznesu. Tworzymy niezawodną infrastrukturę FTTH/FTTB, łącza symetryczne i usługi głosowe. Szukamy ludzi, którzy lubią odpowiedzialne projekty, czyste procedury i konkretne efekty. Przygotujemy wspólnie osobisty plan rozwoju, na Twojej drodze do sukcesu z Grupą SHL.
Korzyści z pracy w naszej firmie

Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej

Elastyczny czas pracy

Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i zaangażowania

Przyjazną atmosferę

Możliwość pracy zdalnej

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Wsparcie doświadczonego zespołu

Szkolenie wdrożeniowe

Możliwość rozwoju zawodowego
Proces rekrutacji
Jak rozpocząć przygodę z nami
W pierwszym etapie zespół specjalistów odpowiedzialnych za proces rekrutacji we współpracy z osobami merytorycznymi dokonuje preselekcji nadesłanych aplikacji, pod kątem kluczowych wymagań dla danego stanowiska.
Aplikacja
Pracownik działu HR kontaktuje się z wybranym Kandydatem ustalając termin rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa dotyczy doświadczenia oraz kompetencji Kandydata. Spotkanie jest doskonałą okazją do bliższego poznania firmy. W zależności od specyfiki stanowiska proces rekrutacji wzbogacany jest o dodatkowe metody selekcji, o których uprzednio informujemy Kandydatów, są to np.: testy psychometryczne i/lub merytoryczne.
Rozmowa kwalifikacyjna
Decydująca rozmowa z potencjalnym Przełożonym jest ostatnim etapem procesu rekrutacyjnego. Decyzja o zatrudnieniu Kandydata zapada po zakończeniu rozmów finałowych z wszystkimi wybranymi do tego etapu osobami.
Rozmowa finałowa
Po zakończeniu procesu rekrutacji, wszyscy Kandydaci zaproszeni na spotkania, otrzymują informację zwrotną. Wybrane osoby zapraszamy do podpisania umowy z nasza firmą.
Rozpoczęcie pracy
Oferty pracy
Zobacz kogo rekrutujemy
Skontaktuj się i otrzymaj więcej informacji
Skorzystaj z formularza, a my do Ciebie oddzwonimy