Aktualności

Ważny komunikat | BIURO OBSŁUGI ABONENTA SHL

09:45:00 - 14.03.2020r.

Szanowni Klienci,

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników uprzejmie informujemy, że od 16 marca 2020 r. do odwołania nasza placówka będzie nieczynna.

W związku z powyższym prosimy o dokonywanie płatności za usługi w Oddziałach Poczty Polskiej lub za pomocą przelewu bankowego na numer rachunku podany na fakturze.

Jednocześnie przypominamy, że mają Państwo dostęp do platformy abonenckiej www.ibok.scoon.pl, która umożliwia m. in.: kontrolę bieżącego salda, podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, informację dotyczące konta bankowego, a także zgłoszenie awarii.

Do platformy abonenckiej mają Państwo dostęp po zalogowaniu się za pomocą numeru ID klienta oraz numeru PIN, które zawarte są na pierwszej stronie umowy abonenckiej. W przypadku braku powyższych danych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 792 300 450 lub mailowy kontakt@scoon.pl.

Do Państwa dyspozycji pozostawiamy również działające 24 godzinne Call Center dostępne pod numerem 16 733 99 99. 

Uruchamiamy również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 792 300 450.

O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

 Zespół SHL

10:00:00 - 07.12.2020r.
Szanowni Klienci, Uprzejmie informujemy o pracach planowych, które będą prowadzone w sieci SHL w dniu 11.12.2020 w godzinach zobacz więcej »
13:30:00 - 18.11.2020r.
Szanowni Klienci, Informujemy, że od dnia 21 grudnia 2020 r. z uwagi na konieczność dostosowania zapisów umów o zobacz więcej »
Masz pytanie? Zadzwoń
+48 16 733 99 99